Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow - Sekretny Kod Sklep Maja i Maks

Darmowa wysyłka już od 299,00 zł.

Sklep Maja i Maks

Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow - Sekretny Kod

Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow - Sekretny Kod
  • nowość
Ocena: 0
Producent: The Purple Cow
Cena: 29,00 zł 29.00
Kod produktu: 1329-619DB_20210215111501
Wysyłka w: 24 godziny
Dostępność: mała ilość
ilość
-
+
szt.
Zyskujesz 29 pkt [?]

towar niedostępny

Opis

Mastermind to fascynująca gra dla dwóch osób, która zachęci do zabawy każdego. Gra przeznaczona jest dla dzieci już od 6 lat. Idealna do zabawy w domu oraz w podróży.

Celem gry jest złamanie sekretnego kodu przeciwnika (wskazanie koloru i pozycji każdego, kolorowego magnesu w jednym ciągu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.
Przygotowanie do gry: W pierwszej rundzie, grę rozpoczyna najmłodszy z graczy (Twórca kodu), drugi gracz jest Łamaczem kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 magnesów używając kombinacji 4 różnych kolorów z 6 dostępnych. Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu, natomiast pozostałe magnesy gracze mogą przechowywać na tylnej części planszy.
Zasady gry: Łamacz kodu zaczyna zgadywać sekretny kod, układając jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "decoding table". Po każdej próbie odgadnięcia (złamania) kodu, Twórca kodu sprawdza i udziela odpowiedzi przeciwnikowi, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez Łamacza kodu. Przy każdym rzędzie, który układa Łamacz kodu są 4 okienka do układania magnesów-wskazówek. Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja) natomiast czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja) Przykład: jeśli ułożony kod przez Łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, Twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie odpowiedzi Łamacza kodu na planszy "decoding table" oraz ich analiza, pomoże mu szybciej złamać kod. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli Łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.

Cechy gry:

  • pudełko: 18 x 10,3 x 1 cm
  • dla dzieci w wieku 6+

Dane techniczne

Wiek dziecka 4 lata

Opinie o produkcie (0)

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl